Recursos per a PDI: Educació secundària

Objectes d’aprenentatge per a l’educació secundària elaborats amb el programari Smart Notebook. Els arxius que es marquen amb (7zip) necessiten el compressor 7-zip per a extreure’ls. Es tracta d’un compressor que permet partir arxius. Es precís tenir-lo instal·lat a l’ordinador. En aquesta adreça trobareu una Mini-guia d’usuari.
Els ecosistemes, Lourdes Manzanedo. INS Pallejà.  Ciències experimentals: Biologia.

El rugbi, Josep Farregut. INS Gabriela Mistral – Sant Vicenç dels Horts. Educació Física.

La Baixa Edat Mitjana, Maria Esther del Alcàzar Fabregat. IES Doctor Trueta – El Prat de Llobregat. Ciències Socials (7zip)

Derivades, Maití Manzano Rodríguez. Col·legi Shalom – Barcelona. Matemàtiques.

Making the news, Susanna Mirada. Col·legi Mirasas – Lleida. Llengua anglesa.

Els models atòmics i l’estructura atòmica, Montserrat Armengol Solé. IES Sant Quirze – Sant Quirze del Vallès. Ciències de la Naturalesa.

Time!, Sònia Puntas. Escola Anna Mogas – Granollers. Llengua anglesa (7zip)

Els participis en llatí, Esther del Campo Huerta. IES Banús – Cerdanyola del Vallès. Llatí.

Literatura catalana contemporània: segle XIX, Isabel Carretero Cano. IES Manuel Blancafort – La Garriga. Llengua catalana (7zip)

Caminem amb el poble gitano. Una part de la Història Universal, Maria Esther del Alcàzar Fabregat. IES Doctor Trueta – El Prat de Llobregat. Ciències Socials (7zip)

La batalla de l’Ebre, Antonio Honorato Márquez. IES Gabriela Mistral – Sant Vicenç dels Horts. Història (7zip)

Recetas sintácticas, Felipe Perucho González. IES Rosa Chacel – Colmenar Viejo (Madrid). Llengua castellana

Vocabulari d’arquitectura medieval, Ainhoa Marcos Fernández. CEM, Colegio Europeo de Madrid – Madrid. Ciències Socials. Art

Natura morta, Mari Pau Benito. CEIP Joan Juncadella – Sant Vicenç dels Horts. Taller d’Art (gènere pictòric)

Els mapes topogràfics, Miguel Ángel Morón Rueda. IES Salvador Victoria – Monreal del Campo (Terol). Ciències socials. Geografia.

Les roques ígnies o magmàtiques, Miguel Ángel Morón Rueda. IES Salvador Victoria – Monreal del Campo (Terol). Ciències naturals. Geologia.

1. Retroenllaç: Programari portable per a PDI : Estoig Digital