COORDINACIÓ 0-6: EBM L’Alegria

Ahir, dimarts 26 de febrer, professionals de l’Educació infantil es van reunir a l’Escola Bressol Municipal L’Alegria, per a començar el cicle de visites a les diferents escoles de Sant Vicenç dels Horts, per tal de conèixer els espais, conèixer els equips i compartir metodologies.

L’EBM L’Alegria van explicar i mostrar com treballen els ambients i com, en determinats moments en funció de diferents factors, es van canviant les metodologies adaptant-les a les necessitats del moment.

La visita a l’escola també va permetre comentar les diferents característiques dels espais en funció de les edats dels alumnes.

Tot plegat permet acostar i compartir com treballen tant al 1r com al 2n cicle d’EI.

La sessió va acabar amb una exposició de les  bones idees que ens endúiem de la visita.

La propera sessió serà el 19 de març a l’Escola Sant Antoni.