Educació infantil. Jornada d’intercanvi d’experiències, juny de 2012

Aquesta jornada tancà la fase de coordinació metodològica, didàctica i organitzativa de l’etapa de l’Educació Infantil, portada a terme al llarg d’aquest curs escolar en el marc del pla de formació permanent del professorat.

Se celebrà el dimarts 26 de juny de 2012  a la Sala d’actes del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 de Sant Vicenç dels Horts.

Hi participaren mestres dels cicles 0-3 i 3-6 de llars d’infants i escoles  de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

La jornada s’inicià amb la conferència de Núria Sánchez Povedano Com estimular la intel·ligència: Comprendre les bases del desenvolupament neurològic dels 0 als 6 anys i el paper de l’estimulació primerenca.

A continuació s’inaugurà l’exposició de les experiències didàctiques més significatives de les Llars d’Infants i Parvularis de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

Podeu consultar les experiències presentades a cada cicle clicant sobre l’àrea.

Cicle 0-3.

1. Descoberta d’un mateix i dels altres