Cloenda del projecte Voluntariat per la llengua a l’@InsGabriela

El dimarts 28 de maig es va fer la cloenda del projecte Voluntariat per la llengua a l’Institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts. Hi han participat una vintena d’alumnes de 1r a 4t d’ESO i s’han format 10 parelles lingüístiques.

Aquesta activitat que es va realitzar amb la col•laboració de l’Espai Jove La Capella tenia com a principal objectiu millorar l’ús del català. Alhora, va servir per potenciar el vincle entre els alumnes dins el centre i amb La Capella.

Durant una franja setmanal des que s’inicià el projecte (el 19 de març de 2019), les 10 parelles lingüístiques (el voluntari, que parla català fluidament, i l’aprenent, que en té coneixements bàsics i que vol adquirir-ne fluïdesa) es van trobar durant 10 sessions per conversar en català de manera distesa. Durant aquestes sessions van disposar de materials de suport i, d’ajuda del professorat, ens cas que hagués convingut.

| Veure les fotografies de la cloenda |