El senyor Willy Bonka

Quina emoció i intensa alegria tenien tots els membres de la família Bucket! Però… què deia el Bitllet?

”Afortunat descobridor d’aquest Bitllet Daurat . T’esperen sorpreses esplèndides, meravelloses! Et convido a visitar la meva fàbrica un dia sencer. Jo, personalment, et conduiré i t’ensenyaré tot el que hi ha per veure. I, en acabar, camions plens de queviures i llaminadures per molts anys t’acompanyaran a casa.  El primer dia de Febrer t’hauràs de presentar a les deu en punt a les portes de la meva fàbrica. No arribis tard! Pots portar algun acompanyant i NO oblidis el Bitllet!!
Firmat: Willy Wonka”

L’endemà, 1 de Febrer, el noi, ben net i pentinat arribà a les portes de la f’abrica amb el seu avi Joe. El sol brillava alegrement com els cors dels nens guanyadors: Dues nenes molt ben vestides, dos nens una mica especials i en Charlie.

De sobte un crit d’expectació ressonà arreu: -Aquí està! És ELL! És ELL!

I així era. En Willy Wonka : Alt, seriós, elegant, amb xistera negra, un frac de vellut suau, pantalons verds, guants gris perla i un bonic bastó amb mànec daurat. Els seus ulls brillaven amb una lluïssor entremaliada. Semblava molt intel•ligent i ple de vida i els seus moviments eren àgils com els d’un esquirol.

Encara que l’avi Joe pensà que, en el fons, amagava un cert punt de tristesa o insatisfacció.

I parlà el Sr. Wonka:

– Entreu d’un en un si us plau. És un plaer per a mi tenir-vos aquí. Ah! Tu deus ser en Charlie, el que va trobar el bitllet just ahir! I aquest deu ser el teu avi. Encantat, senyor. Endavant tothom! Però recordeu que no podeu tocar o fer res sense permís. És molt important!!

Lletra: Escola Sant Jordi (3r)

Música: Madonna (La isla bonita)

Canta: Escola Sant Jordi (3r)

Balla: Escola Mare de Déu del Rocío (2n i 3r)

Quina emoció més intensa,
El bitllet daurat està a les meves mans.
Quines sorpreses m’esperen,
S’ha fet realitat, la vida em premia.

(TORNADA)
A la fàbrica entraré, quina sort i expectació
Quines ganes tinc, estic desitjant saber
què dirà el bitllet daurat del Willy Wonka.

Tinc esperit d’alegria
a la porta hauré d’estar molt aviat.
Llaminadures i dolços, ai! quines ganes tinc d’entrar ja.

A la fàbrica entraré, quina sort i expectació,
Quines ganes tinc, estic desitjant saber
què dirà el bitllet daurat del Willy Wonka.

(INSTRUMENTAL)

No oblidaré anar ben pentinat, amb colònia,
gomina i molt ben mudat.
Alt i seriós, elegant ja és aquí,
És Willy Wonka, és ell!!!

Quina emoció més intensa,
El bitllet daurat està a les meves mans.

A la fàbrica entraré, quina sort i expectació,
Quines ganes tinc, estic desitjant saber
què dirà el bitllet daurat del WillyWonka. (bis).