Per saber el teu consum d’aigua

És un recurs educatiu de la Fundació “la Caixa” que pretén fomentar les actituds positives en relació amb l’ús i consum d’aigua i la consideració d’aquest element com un recurs renovable, vital però a la vegada finit ,i com un recurs natural, patrimoni de tots. Aquest recurs va adreçat a l’alumnat del cicle mitjà i superior d’educació primària.

Materials de la capsa:

Aquesta capsa conté: una guia didàctica, fitxes informatives, retallables, quadre general del consum, 12 kits amb 6 comptadors, bosses amb ventoses, bosses per mesurar el cabal i el degoteig i unes instruccions d’ús.

Els materials que formen aquest recurs educatiu estan dissenyats de manera que l’alumne pugui ser el protagonista del seu procés educatiu. Manipulant i fent servir aquests materials, l’alumne realitzarà observacions i analitzarà  resultats, que li permetran la construcció del ser propi aprenentatge i que, per tant, tindran un caràcter significatiu.