Maleta Expressart. Museu portàtil per a l’educació infantil i primària.

El projecte ExpressArt neix de considerar l’art contemporani com un generador inesgotable d’aprenentatges diversos i de la voluntat de posar a l’abast de tothom un projecte on les experiències d’èxit de tots els que participin en ell estiguin garantides des del principi. Està pensat per al professorat i l’alumnat d’educació infantil, primària i primer cicle de secundària, inclosos els alumnes NESE. També pot utilitzar-se en altres nivells educatius i amb adults. L’objectiu és proporcionar recursos per treballar qüestions i temàtiques molt diferents, tenint present un enfocament   competencial, sent l’art contemporani el punt de partida de tot el que es suggereix.

Guia pel professorat.