Maletes pedagògiques: Coeducació i perspectiva de gènere

El CRP  posa disposició del centres unes maletes pedagògiques amb una selecció de llibres  adreçats a l’alumnat d’infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat.

La finalitat és oferir als centres educatius recursos  que  facilitin l’abordatge de la coeducació, la perspectiva de gènere, l’educació afectiva i sexual i la prevenció de la violència masclista. Per això la maleta  conté  lectures escollides, interessants i atractives per a l’alumnat de les diverses etapes educatives, que tenen en compte el tractament adequat de la perspectiva de gènere i la coeducació.

Per a la confecció d’aquestes maletes s’ha comptat amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i de l’ajut econòmic del Fons del “Pacto de Estado contra la Violencia de género” que té com a finalitats incorporar la perspectiva de gènere i la igualtat real i efectiva dels homes i les dones en les polítiques educatives i  promoure la coeducació.

Maletes pedagògiques per nivells educatius: