Presentació de les Directrius IFLA per a la Biblioteca Escolar

El Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC), amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament i del Departament de Cultura, ha elaborat la traducció de la segona edició Directrius IFLA per a la Biblioteca Escolar.

El dilluns 28 de gener, de 17 a 19h, es fa fer la presentació a Sant Feliu de Llobregat, a càrrec de la JÚLIA BAENA.

Aquesta segona edició representa, respecte a la primera, una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el context de la segona dècada del segle XXI, amb tots els canvis a nivell tecnològic, social i cultural que han tingut lloc i que seguiran succeint en un entorn cada cop més canviant.
L’actualització i el continu reciclatge del professional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte de biblioteca.