Inici de la implementació del Tenim la paraula! al centres del SEZ

El passat dia 18 d’octubre, els centres que formen part de la xarxa del Programa Tenim la paraula! al nostre Servei Educatiu van iniciar camí, amb la celebració del Plenari 1, dins de la Formació “Activitats de comunicació oral 1.

Vam comptar amb la participació dels Equips de centre de cadascun dels instituts i escoles inscrits i dels membres del grup gestor, amb les representacions d’inspecció, CRP, EAP, CREDA i ELIC.

En breu, els centres participants comencen: “Comunicació oral en un centre educatiu 1”, la formació en centre que permetrà iniciar una reflexió dels docents en quant a l’enfocament de les competències bàsiques de la dimensió Comunicació oral, a les aules de les seves escoles i instituts.

Aquí us deixem l’enllaç al canal de youtube del Tenim la paraula del Departament d’Educació on trobareu els tutorials, les conferències dels experts i els vídeos dels guanyadors i de tots els participants de Catalunya de la primera edició del Concurs “Jo tinc la paraula“.

Presentació del plenari 1