15è Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei 2021

La convocatòria del Fòrum de Treballs de Recerca arriba enguany a la seva quinzena edició, amb la pretensió de difondre una petita mostra dels treballs de recerca realitzats per l’alumnat de batxillerat de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

El Fòrum és una activitat organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat 1, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració dels Ajuntaments d’El Papiol, Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

Tenim el plaer de compartir-vos l’enllaç a l’entorn virtual  del 15è Fòrum de Treballs de Recerca, on podreu consultar:

• L’acta del Jurat
  • Una mostra dels vuit treballs seleccionats pel jurat del 15è Fòrum de Treballs de Recerca, per part dels veritables protagonistes, els alumnes que han realitzat els treballs. Després de la gran feina que han fet, els hem demanat que facin l’esforç d’explicar el seu treball en un vídeo d’una durada màxima de dos minuts i que ens adjuntin la presentació que han utilitzat per a la defensa del seu treball en el propi centre. Això és el que podreu veure aquí.
  • La publicació del 15 Fòrum, en la que es pot consultar el resum del 25 treballs de Recerca escollits pel professorat dels propis centres educatius, per participar per participar al fòrum. En aquesta publicació  també s’hi exposen les llistes, per centre i per temàtica,  de tots els Treballs de Recerca realitzats per l’alumnat de segon de Batxillerat de la zona, aquest curs 2020-2021.

Els organitzadors del 15è Fòrum de Treballs de Recerca a més de reconèixer la feina d’investigació i l’esforç que ha fet l’alumnat en la realització dels treballs volem agrair  el compromís i la dedicació del professorat en tutoritzar els treballs de recerca de l’alumnat i la seva col·laboració en el desenvolupament del Fòrum.

Esperem que en gaudiu!