14è Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei 2020 (Primer any de la pandèmia de la COVID-19)

El Fòrum de Treballs de Recerca és una activitat en la que hi participen els alumnes dels centres que imparteixen Batxillerat de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat,  i és organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat 1, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració dels Ajuntaments d’El Papiol, Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

Seguint les instruccions de les autoritats sanitàries, a causa de la pandèmia del COVID-19, tot i que ja estava tota la feina feta i la tasca del Jurat acabada, es va haver de suspendre l’acte de celebració del 14  fòrum, i les propostes alternatives  que es van dissenyar. Tot i així, en aquest espai, volem deixar constància de la feina realitzada pels alumnes, i el seu professorat.

El curs 2019-2020 al fòrum hi han participat 24 treballs de Recerca escollits pel professorat dels propis centres educatius. Un resum d’aquest treballs es pot consultar a la publicació que s’ha editat amb motiu del Fòrum. En aquesta publicació  també s’hi exposen els llistats de tots els Treballs de Recerca realitzats per l’alumnat de segon de Batxillerat de la zona aquest curs 2019-2020. Les llistes es poden consultar per centre i per temàtica.

Els organitzadors del 14è Fòrum de Treballs de Recerca a més de reconèixer la feina d’investigació i l’esforç que ha fet l’alumnat en la realització dels treballs de recerca volem agrair  el compromís i la dedicació del professorat en tutoritzar els treballs de recerca de l’alumnat i la seva col·laboració amb l’organització del Fòrum.

Publicació del 14è Fòrum de TR