El 3 d’abril de 2019 s’ha celebrat a Sant Feliu de Llobregat el  13è Fòrum de Treballs de Recerca de Sant Feliu de Llobregat, El Papiol i Molins de Rei

El Fòrum és una activitat en la que hi participen els alumnes dels centres que imparteixen Batxillerat de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat,  i és organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Llobregat 1, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració dels Ajuntaments d’El Papiol, Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

Al fòrum hi han participat 24 treballs de Recerca escollits pel professorat dels propis centres educatius. Un resum d’aquest treballs es pot consultar a la publicació que s’ha editat amb motiu del Fòrum. En aquesta publicació  també s’hi exposen els llistats de tots els Treballs de Recerca realitzats per l’alumnat de segon de Batxillerat de la zona aquest curs 2018-2019. Les llistes es poden consultar per centre i per temàtiques.

A l’acte del 13è Fòrum de TR s’ha desenvolupat segons el previst al programa, s’hi han exposat els 8 treballs, un de cada centre,  que han obtingut una menció especial del Jurat i per tant han estat seleccionats per ser presentats.

El mateix dia 3 d’abril el Jurat ha atorgat tres reconeixements especials a tres alumnes pel seu treball.

Els organitzadors del 13è Fòrum de Treballs de Recerca a més de reconèixer la feina d’investigació i l’esforç que ha fet l’alumnat en la realització dels treballs de recerca volem agrair  el compromís i la dedicació del professorat en tutoritzar els treballs de recerca de l’alumnat i la seva col·laboració en el desenvolupament del Fòrum.

Reportatge fotogràfic de l’acte del 13è Fòrum de TR

Documents enllaçats:

Publicació del 13è Fòrum TR
Díptic amb el programa de l’acte.
Acta del Jurat
Resolució dels reconeixements especials