Xarxa 0-6 Sant Feliu de Llobregat

El passat 10 de març el grup impulsor de xarxa 0-6 de Sant Feliu de Llobregat va organitzar una jornada plenària dirigida a la comunitat educativa dels 0 als 6 anys.

La IV Jornada Plenària va girar entorn al  tema del “Valor de la comunicació i  el  llenguatge en l’educació infantil”. En ella vam gaudir amb la xerrada a càrrec del CREDA i de dues experiències pràctiques del dia a dia de l’Escola Bressol Municipal Tambor i l’Escola Pública Josep Monmany i Amat. Tot seguit, els assistents a la jornada, vam poder compartir i reflexionar entorn al tema de la comunicació i el llenguatge dels 0 als 6 anys compartint valoracions, reflexions i opinions que ens van ajudar a continuar construint un camí conjunt. Per finalitzar la jornada, vam poder realitzar el Retorn d’informació de les Escoles d’Educació infantil, a les Escoles bressol i llars d’infants de l’alumnat de P3.

Vídeo complert de la jornada:

Presentació CREDA:

Presentació experiència Escola Monmany: