RECURSOS PER A L’ATENCIÓ A L’ALUMNAT D’ORIGEN ESTRANGER

Incorporem a l’espai LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat 1, una web SITES elaborada per l’Equip LIC del Baix Llobregat.

Es tracta d’un espai que ofereix als docents eines i recursos didàctics per treballar amb l’alumnat d’origen estranger, així com documents i materials de reflexió, sobre estratègies i metodologies didàctiques inclusives.

Aquests materials els trobareu classificats en els blocs: Llengua i Interculturalitat. Esperem que les propostes didàctiques i els recursos interculturals que proposem us facilitin la vostra tasca docent amb l’alumnat nouvingut dels vostres centres.