Celebrem els 100 anys de la ràdio a Catalunya amb el primer Programa de ràdio col·laboratiu entre escoles del Servei Educatiu Baix Llobregat 1

L’Assemblea General de les Nacions Unides va acordar la celebració del Dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer. Aquest 13 de febrer de 2024 se celebren els 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb l’objectiu de commemorar i destacar el paper fonamental que aquest mitjà ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI.

Per celebrar-ho, des del grup de treball: “La ràdio i la televisió a l’escola”; format per docents de les escoles: Estel, El Palau i Castell Ciuró de la població de Molins de Rei i les escoles Josep Monmany i Amat, Nadal i Salvador Espriu de Sant Feliu de Llobregat. Us presenten l’activitat: “Cent anys de personatges locals”.

El CRP del Baix Llobregat 1 i la ràdio local de Sant Feliu han acompanyat a les escoles que hi han participat oferint suport tècnic i pedagògic per poder realitzar l’enregistrament sonor que s’emetrà en un programa radiofònic obert durant la setmana del 13 de febrer.

Creiem que és una excel·lent oportunitat per treballar la llengua oral i desenvolupar la competència digital.

S’emet pel servidor de ràdio del Servei Educatiu que està a disposició de les escoles del nostre territori.

Escolteu el primer programa de ràdio el dia 13 de febrer

Escoltar el pòdcast del primer programa de ràdio.

#canaldereporters #100anysderadio #100anysdepersonatgeslocals