Referències per repensar l’educació

10a edició del Cicle de Converses

En aquesta edició es proposa conèixer millor les aportacions de la neuroeducació, ja que sovint aprendre comporta superar situacions i superar-se a sí mateix.
Conversar a l’aula és una metàfora que situa al vell mig de l’aprenentatge la dialèctica entre el jo i el nosaltres i ens permet pensar sobre l’aula i l’escola en termes d’escenari.
La controversia ha estat una forma de fer avançar el coneixement de la humanitat, des d’un punt de vista de l’educació científica i l’esperit crític és un molt bon recurs.

Veure la programació i accés al formulari d’inscripció (activitat gratuïta).
L’ICE-UAB no certifica l’assistència a aquestes conferències.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>