Edició a la pàgina Web. NODES

Nom de l’experiència

Edició a la pàgina Web. NODES – 7021631702

Modalitat i tipus d’activitat formativa

Taller a centre

Curs escolar

2017-18

Formadora

Alexandra Estopà Blanch

Objectius de l’activitat formativa
  • Publicar articles. Com a professor i com a alumnes.
  • Publicar notícies o treballs dels alumnes. Incloure imatges, carrusels o vídeos.
  • Crear blogs d’aula, de projecte i de departament.
  • Crear una revista digital.
  • Conèixer les possibilitats de Nodes com a gestor documental
  • Administrar la xarxa social privada com intranet per al professorat.
  • Descobrir les possibilitats pedagògiques de la xarxa social.
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT D’APROFITAMENT / TRANSFERÈNCIA DE LA FORMACIÓ
Nivell de transferència de l’activitat

Nivell 2: Aprofitament en termes d’aprenentatge

L’avaluació de l’aprofitament en termes d’aprenentatge consisteix en l’elaboració i la realització d’activitats al llarg de la formació, orientades a l’aplicació a l’aula, per tal que hi hagi evidències justificades que s’ha après el que s’explicita en els objectius i en els criteris d’avaluació de l’activitat.
La responsabilitat de dur a terme aquesta avaluació és de la persona formadora. Les unitats i les institucions organitzadores han de vetllar perquè es realitzi i facilitaran les eines necessàries a les persones formadores.

Nivell 3 de transferència

L’avaluació de la transferència tracta de comprovar el grau en què els coneixements, les habilitats i les actituds apresos durant la formació generen millores en l’actuació docent a l’aula i al centre.
Pretén identificar què s’ha incorporat que signifiqui una millora en l’actuació docent en relació amb el propi punt de partida i l’horitzó que marquen els objectius i els criteris d’avaluació de l’activitat formativa.

Metodologia

Dins de la pàgina que han creat cal introduïr articles amb els recursos que coneixem, Fotografia, carrusels, audio, documents… a partir de material creat pels alumnes.

Criteris d’avaluació
  • Ser capaços de escriure i publicar un article a la web, amb les etiquetes i els complements necessàris per que segueixi els criteris establers per l’administrador de la web.
  • Haver extret la informació dels alumnes.
  • Incloure almenys, una fotografia, un carrusel de fotografies, un fotovideo, un audio, un document i un enllaç web
TREBALLS DELS ASSISTENTS

Enllaços amb algunes de les tasques: