Impliquem els alumnes en l’informe del tercer trimestre?

Des de la XCB us proposem que l’informe d’avaluació del tercer trimestre 2019-2020 inclogui, també, les aportacions dels aprenents i de les seves famílies. Volem promoure la participació dels propis alumnes i de les famílies en el recull dels aprenentatges realitzats i en els aspectes de millora.

En aquest document us expliquem les raons per les quals us fem aquesta proposta. Trobareu exemples de centres que ja ho estan fent i un model d’informe amb la participació dels aprenents i de les seves famílies, així com una guia d´ús, per si ho necessiteu.