Compartint Reflexions en situació d’excepcionalitat – Xarxa de Transformació Educativa

Quin enfocament doneu a l’avaluació formativa/formadora de les tasques virtuals que estan realitzant els vostres infants i joves? Quin serà el rol que tindran els alumnes en aquesta avaluació? Com penseu implicar a les famílies en l’avaluació dels seus fills/es durant el confinament? Com abordareu el retorn a l’escola després d’aquest confinament provocat pel “COVID 19”? Quins són els vostres objectius prioritaris? Quins aprenentatges podeu extreure de la situació actual i quines oportunitats se us han generat?

Els centres de les Xarxes Territorials de Transformació Educativa, a través de la plataforma del Laboratori de Transformació Educativa, reflexionen sobre el que aquesta situació d’excepcionalitat els ha fet créixer, sobre el que han après i com pensen aprofitar-ho per transformar-se.

També podeu consultar altres recursos en aquest enllaç.