Segona sessió de la XTTE de Barcelona Comarques a l’ESC Josep Carner de Badalona
El passat divendres 25 de novembre de 2022 va tenir lloc la segona sessió de la XTTE. En aquesta ocasió, a petició dels mateixos centres participants, la trobada es va fer de manera presencial a l’ESC Josep Carner de Badalona, un dels centres referents de la xarxa.
Segona sessió de la XTTE de Barcelona Comarques a l’ESC Josep Carner de Badalona Llegeix més »











