Concurs Jo tinc la paraula per a secundària

El I concurs Jo tinc la paraula té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Podeu veure el making of de promoció del concurs i consultar-ne les bases en el següent enllaç.… Llegeix més»

Programa El gust per la lectura 2020-2021

Consulteu les noves propostes de lectura per a Educació Primària i Secundària de El Gust per la lectura. El programa ofereix material didàctic al professorat, i estratègies i recursos per a la dinamització de la lectura, per tal d’afavorir el desenvolupament de les competències literària i social i ciutadana.… Llegeix més»

Learn to Check

Learn to Check, plataforma web centrada en la formació contra la desinformació, amb continguts totalment en obert, i disponible en tres idiomes (català, castellà i anglès). Es tracta d’una eina que promou l’educació mediàtica i la verificació digital, a través de jocs, vídeos de qualitat amb experts, articles per aprendre les claus i les eines de la verificació digital, així com una recopilació de recursos útils.… Llegeix més»

Webinar ‘Servei Comunitari a distància’

La sub-direcció general de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa han organitzat pel 30 de setembre a les 16h, una xerrada online amb la Roser Batlle, pedagoga referent de l’aprenentatge-servei. La sessió girarà al voltant del servei comunitari a distància, que pot ser una opció molt interessant per mantenir la seguretat en època de Covid. Enllaç a la xerrada.… Llegeix més»

WMCP | World Mobile City Project

Gimcana urbana utilitzant tecnologies mòbils El projecte World Mobile City Project (WMCP) impulsat per l’Equip LaceNet té com a objectiu que els alumnes aprenguin a localitzar qualsevol punt d’una ciutat tot combinant els mitjans clàssics (targetes, mapes…) amb l’ús de tecnologies (internet mobile, geolocalització, codis QR, realitat augmentada,…) aplicant el treball cooperatiu en petits grups.… Llegeix més»