Tallers intergeneracionals en línia

Aquests dies de confinament la creativitat dels Jubis s’està adaptant al nous canals digitals de comunicació. Prova d’això són tres tallers intergeneracionals que tres Jubis (docents jubilats del Penedès) oferien presencialment a les escoles de la comarca i que ara s’han reconvertit:

Més informació al bloc del Grup de mestres de l’Alt penedès http://mestresaltpenedes.blogspot.com/

1. Eulàlia Riba Aguilera

Moltes gràcies a aquests tres jubis per deixar que compartim les seves habilitats. Mai s’haguessin imaginat que el confinament els portaria a explicar contes, escriure novel.les i a dibuixar fora de les parets d’una escola i, sobretot, ser visualitzats arreu del món.