PFZ Alt Penedès

PFZ Alt Penedès | Iniciem el primer torn de Detecció de necessitats per al curs 24/25. Data límit: el 29 de maig de 2024.

FORMACIÓ EN CENTRE

FORMACIÓ PER A CENTRE

FORMACIÓ INDIVIDUAL

Professorat d’un centre Professorat de diversos centres Professorat de diversos centres
Dirigides al claustre, a equips impulsors o col·lectius (aproximadament al 80%) Dirigides a equips directius, per especialitats i/o referents Activitats individuals
DETECCIÓ DE NECESSITATS

1r torn*: del 16/04/2024 fins el 29/05/2024

2n torn*: del 21/10/2024 fins el 8/11/2024.

* Més informació

La demanda s’ha de fer des de l’equip  directiu del centre i/o de la persona responsable de la formació en centre.

> SOL·LICITUD DE FORMACIÓ Enviant el Document de Compromís de formació en centre a través del següent formulari

La demanda ens ha d’arribar a partir dels equips de coordinació dels seminaris o bé des d’un col·lectiu (mínim 2 centres implicats).

> SOL·LICITUD DE FORMACIÓ A través del següent formulari per al professorat de diversos centres de la zona

S’atendran les demandes que ens arribin a nivell particular i/o d’entitats.

CARACTERÍSTIQUES DE CADA MODALITAT

Extretes del Document Criteris, Instruccions i Orientacions curs 2024-2025

ACTIVITATS CONSOLIDADES

en el Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès

Aquestes activitats es publicaran a partir del 15 de juliol de 2024 en el següent enllaç:

PFZ Alt Penedès curs 2024-2025

• Coordinació de direccions de primària
  • Coordinació direccions de secundària
  • Coordinació Caps d’estudi de primària
  • Coordinació secretaris de primària
  • Biblioteques escolars Alt Penedès
  • Didàctica de l’educació física
  • Experiències 0-3
  • Coordinació P-S Vilafranca
  • Coordinació d’orientadors/es de secundària

• Coordinació CLIC i tutors d’aules d’acollida
  • Coordinació Tenim la paraula

• La lectura: adquisició, ensenyament i avaluació
  • Docència compartida
  • Aprenentatge entre iguals
  • Benestar emocional
  • Estratègies afectives i fàcils d’aplicar per al tractament de les conductes problemàtiques
  • Jornada PSEC Alt Penedès
  • Seminari de Coeducació i Pedagogies feministes
  • English Day Alt Penedès
ACTIVITATS TIPIFICADES

• Centralitzades (SVB, Escoles Verdes, …)
  • Programes d’innovació
  • Subxarxes Àrea Digital
  • Formacions ELIC: seminari d’immersió, xarxa ULAE, activitats AIL i activitats TILC.
  • Activitats de l’àmbit lingüístic per a educació infantil i cicle inicial (infografia curs 23-24)
  • Formacions pedagògiques dotacions de robòtica, panells i maleta d’audiovisuals.
  • Centralitzades (Servei Comunitari, …)
  • Formacions ELIC: activitats AIL, activitats TILC, formació inicial tutors/es AA i CLIC novells i formació intercultural.