V Jornada d’orientació professional de l’Alt Maresme

El proper 25 de març de 2022 es durà a terme la V Jornada d’orientació professional de l’Alt Maresme amb el mateix format que l’anterior edició.

La jornada tindrà dues parts.

La primera, de 8.30 a 9.20h aproximadament, adreçada a personal orientador, docents de l’ESO, equips directius i altres professionals que facin tasques d’orientació educativa. Cal inscripció a l’enllaç. Les persones inscrites rebran l’accés a un meet, aproximadament 48 hores abans de l’inici de la ponència, al correu que hagin introduït al formulari d’inscripció.

La segona part, de 9.30 a 14.30h aproximadament, s’adreça a l’alumnat, docents de l’ESO i famílies. Serà oberta al públic en general mitjançant tres canals de youtube. En aquest espai es farà la presentació de l’oferta formativa de cada centre. Per aquesta part no cal inscripció. Les persones assistents podran participar als xats dels canals.

Per a assistir a la jornada com a espectadors/es, com a centre podeu habilitar tres sales per a fer la connexió al youtube amb un projector i una pantalla. Recomanem que, amb anterioritat, el professorat acordi amb cada grup quines presentacions es volen veure. També podeu treballar quin tipus d’intervencions fer pel xat.

Donat que les videoconferències s’emeten en temps real per youtube podreu convidar a la jornada a les famílies.

La setmana del 14 al 18, quan disposem de tota la informació i distribució de les diverses ofertes formatives dels centres us farem arribar la taula de continguts per tal que els i les vostres alumnes puguin escollir a quines videoconferències volen assistir.