V Concurs de fotografia matemàtica 2024

Concurs de fotografies on es visualitzin continguts matemàtics en el seu sentit més ampli.

Les fotografies hauran d’anar acompanyades d’un títol que expliciti la referència al sentit matemàtic.

Termini presentació de fotografies

Les fotografies s’enviaran, abans del dissabte  20 d’abril a través del formulari d’enviament on s’especificarà:

• Nom de l’autor

• Centre des del qual s’envia

• Aula (Per exemple 4t A de primària, 2n B d’ESO)

• Correu electrònic de contacte amb l’escola

• Població

• Títol

• Fotografia

• Autorització dels drets d’imatge si a la fotografia apareixen menor de menors

• Explica com has fet la fotografia, on l’has feta, com se t’ha acudit la idea.

Format de presentació de fotografies:

Imatges JPG amb bona resolució.

Categories:

• Infantil

• 1r Cicle de Primària

• 2n Cicle de Primària

• 3r Cicle de Primària

• ESO

• Batxillerat

• Cicles Formatius

• Escoles d’adults

• Professorat

Cada centre podrà presentar un màxim d’una fotografia per aula.

Guanyadors:

Hi haurà un guanyador per cada categoria, amb possibilitat d’accèssit.

Els  guardonats rebran un diploma acreditatiu i un obsequi.

Els centres participants rebran una carta d’agraïment.

Jurat:

Un membre d’APaMMs, els membres del Grup Àrea, un representant del CRP del Baix Maresme. Secretari el coordinador del grup Àrea.

El jurat valorarà les fotografies presentades tenint present la fotografia i el títol de la fotografia, i la relació amb els conceptes matemàtics.

Les fotografies no poden estar retocades digitalment.

Data de proclamació de guanyadors 12 de maig (dia de les matemàtiques) de 2024.

S’inclouran totes les fotografies finalistes a la web d’APaMMs.

Formulari de presentació de les fotografies. Les fotografies s’han d’enviar d’una en una.

Formulari

Els drets de les imatges presentades es cedeixen a APaMMs per a la seva publicació.
En cas que a la imatge hi apareguin menors, caldrà que l’escola disposi de l’autorització expressa per publicar les imatges.
Participar implica l’acceptació de les bases.