Student Awards 2023

Ja son 10 anys! Celebrem un any més l’excepcional feina dels centres educatius de tot Catalunya, enguany amb una edició molt especial. Alumnes i docents de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius participaran en un concurs ple de sorpreses i il.lusió.

Des de 2013, cada any mSchools convida a la seva comunitat de docents i alumnes a participar en el concurs Student Awards per celebrar els seus assoliments. Un tribunal d’experts selecciona els projectes més innovadors amb l’objectiu de reconèixer la creativitat, la rellevància, i el desenvolupament digital dels alumnes en les diferents categories. Ja pots consultar les bases de l’edició 2023 de cada modalitat.

Per a més informació aneu a la pàgina mschools