Student Awards 2018 mSchools: Scratch Challenge

Volem animar-vos a participar als Student Awards 2018 mSchools Scratch Challenge té com a fil conductor “De grans serem…”.

Recordeu que teniu fins el 13 de maig per inscriure-us i enviar-nos el vostre projecte per a la seva valoració.

Podeu fer la inscripció i consultar la convocatòria i les bases aquí.

Els premis per als equips guanyadors consistiran en la participació dels nois i noies premiats junt amb 2 acompanyants familiars a una jornada en el marc de les colònies dels mSchools TechCamp, que tindran lloc del 21 al 29 de juliol de 2018.

Estem segurs que els vostres alumnes han estat duent a terme una gran tasca i que la seva participació en aquesta jornada pot ser molt enriquidora i un bon reconeixement a la seva tasca. Us esperem!

Per a qualsevol informació, podeu contactar al correu mschools@xtec.cat