Si passa, no passis: caixa d’eines contra la violència en línia

Amb l’objectiu d’ajudar el jovent a identificar situacions de violència i fomentar la intervenció si es presencien situacions de violència, s’ha creat una sèrie de materials que us convidem a explorar. Sota el nom de «Si passa, no passis», Save the Chilcren i CUBIC ofereixen guies, material audiovisual i enllaços d’interès per a l’orientació personal dels vostres alumnes, principalment adolescents.

Hi trobareu una caixa d’eines amb un joc de rol i un full de ruta, que permeten als adolescents simular una situació de violència en línia i dur a terme les intervencions necessàries. També hi trobareu set documents audiovisuals que descriuen diferents tipus de violència i que podeu visualitzar amb els vostres alumnes. Finalment, podeu descarregar materials complementaris per a la comprensió i l’abordatge de les violències.

Si passa, no passis (accés a la pàgina de Save the Children amb tot el material)

Descarrega la guia interactiva per a docents “Si passa, no passis”, t’ajudarà a aprofitar tot el que ofereix la Caixa d’Eines contra la Violència en línia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>