Setmana de la Natura 2018

Del 26 de maig al 5 de juny, tindrà lloc la Setmana de la Natura amb més de 320 activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient.

L’objectiu de la campanya és conscienciar sobre la necessitat de conservar la natura i el medi ambient i alhora donar visibilitat a totes les entitats ambientals, organitzacions, ajuntaments, escoles, parcs naturals, empreses, etc. que treballeu durant tot l’any per la preservació de la natura!

Pots organitzar una activitat (o més d’una!) o bé afegir les que ja tinguis programades per aquelles dates (o una setmana amunt/avall).

Com hi pots participar?

●    Organitza una activitat per conservar la natura i puja-la a través del formulari web.

●    Convida el teu entorn a sumar-s’hi i a organitzar noves activitats: a les associacions de veïns, ajuntaments, associacions juvenils, escoles, empreses o entitats socials…

●    Ajuda’ns a difondre la Setmana! A l’apartat de materials de comunicació hi trobaràs recursos com el logo, el pòster o alguns banners perquè escolliu el que més us agradi.

●    Participa i promociona-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #setmananatura, publicant les fotos de les vostres activitats!

També regalarem a tots els participants a les activitats un braçalet solidari #setmananatura perquè us hi feu fotografies durant les vostres activitats! I d’entre totes les escoles que participin en la Setmana, sortejarem un taller de natura gratuït de la mà d’una entitat ambiental!

Més informació en aquest enllaç

Font d’informació