Per al vostre coneixement i efectes, us informem que en data 3 de febrer s’ha publicat al Portal de Centres, a l’apartat disposicions internes, la Resolució de l’acreditació de la Competència Digital Docent següent:
Aquesta resolució estableix dos procediments per obtenir el document acreditatiu dels nivells de competència digital docent:
a) Emissió del document d’acreditació del nivell de la competència digital docent d’ofici per part del Departament d’Educació, sempre que consti la informació als registres del Departament d’Educació, per al professorat dels centres públics del Departament d’Educació i de centres privats sostinguts amb fons públics.
b) Sol·licitud d’expedició del document d’acreditació del nivell de la competència digital docent, a petició de la persona interessada.
La sol·licitud d’acreditació del nivell de la competència digital docent s’ha de realitzar a través del web https://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/professors/acreditacions/competencia-digital-docent/
L’obertura del termini per a presentar les sol·licituds d’acreditació s’anunciarà en el web detallat anteriorment.