Proposta de sortida amb els alumnes

Des del Festival SantPolDOC s’ofereix als centres educatius una sortida guiada de forma completament gratuïta que portarà els alumnes a descobrir les històries que narren els fotoperiodistes del seu entorn més íntim socialment.

Com trobem a la seva presentació “…ens posicionem al costat de la professió (fotoperiodisme) que es compromet amb la fotografia com a testimoni visual del seu temps”

Els centres educatius podeu demanar el servei de guia els dies 13, 14 i 15 d’octubre al matí, en franges de dues hores de 10 a 12 h i de 12 a 14h adreçant un correu a direccio@santpoldoc.com

Des del punt de vista de medi social i valors podreu treballar conceptes com:
– La globalitat de les inquietuds que traspassen cultures i nacionalitats.
– Veureu amb els vostres alumnes com de l’Índia a València els fotoperiodistes ens parlen de la preocupació pel medi ambient i el canvi climàtic.
– La visió d’una mateixa realitat des de dos punts de vista provinents de generació i genero divers.
– La pandèmia en el dia a dia d’una comunitat.
– Les dificultats d’uns joves en situació irregular per sobreviure al confinament en una fàbrica abandonada.
Des del punt de vista de competències comunicatives i artístiques trobareu diferents maneres de relatar històries amb imatges. El poder de l’estètica per transmetre missatges. Divergències i coincidències d’estil i forma dins un mateix llenguatge.

Trobareu més informació a https://www.santpoldoc.com/ca/