Obert el període d’inscripció a la VII edició de Recerkids!

Recerkids, és el programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya  i produït per Eduxarxa que té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària.

El tema d’aquesta edició és l’estudi de la Biologia i zoologia, concretament, de la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

Per participar-hi, només heu d’inscriure la vostra classe a l’apartat d’Inscripcions del web de Recerkids.

CALENDARI 2022-2023
Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
Congressos: maig de 2023 (dates, llocs i format per concretar)

És el primer cop que participeu al programa?

Consulteu la informació detallada sobre com funciona aquí.

En aquest vídeo, amb alumnat de 6è del curs 21-22 de l’ESC Dones d’aigua de Sant Iscle de Vallalta com a protagonistes, ens expliquen el procés de recerca a l’aula i la seva experiència el dia del congrés. Mireu com de bé s’ho van passar!