Nova Plataforma Europea d’Educació Escolar

Com sabeu, les plataformes School Education Gateway i eTwinning de la Comissió Europea s’han unit a la Plataforma Europea d’Educació Escolar: Tot el contingut i els serveis estan disponibles sota el mateix sostre. Des del SLEO (Servei de Llengües estrangeres i d’origen) estan preparant materials per poder tornar a oferir les formacions d’eTwinning més endavant. Mentrestant, volen compartir amb vosaltres materials que esperem que us ajudin amb l’ús de la nova plataforma.

Accés a l’article original publicat al Nodes de Projectes internacionals.

Aquest i altres recursos relacionats amb les llengües estrangeres els trobareu a la nostra pàgina Dinamització/Llengües estrangeres.