NanoEduca a l’Institut Font del Ferro, Palafolls

Fira a Girona de Ciència al carrer

El passat dissabte 6 de maig els alumnes de 1r de batxillerat científic i tecnològic van participar a la 4ta edició de “Ciència entre tots”. En aquesta edició van participar 80 centres (Instituts de secundària, centres d’investigació i universitats) de tota Catalunya i Andorra.

Concurs nanoeduca 2ª edició

Els alumnes de 1r batxillerat científic i tecnològic han participat en el projecte nanoeduca en les matèries de Biologia i CMC. Després d’experimentar amb el nanokit van idear diferents nanoreptes i van preparar un vídeo i pòster científic que van defensar en el Paranimf de la Universitat de Barcelona el passat 9 de maig.

Font d’informació: http://www.institutpalafolls.org/html/intranet/index.php