L’ABJ a l’aula. INSCRIPCIONS FINS AL 17 DE GENER

Si sou usuaris habituals del joc a l’aula o us hi voleu “enganxar”, us pot interessar la Jornada ABJ a l’aula que es durà a terme el proper 11 de març a l’Escola FEDAC de Canet de Mar. DEMÀ FINALITZA EL TERMINI D’INSCRIPCIONS!

El dissabte 11 de març de 2023 gràcies a la col·laboració entre el CRP Alt Maresme II i l’associació Laboratori de Jocs s’organitza aquesta jornada sobre Aprenentatge Basat en Jocs a Canet de Mar on es comptarà amb la presència de dos docents referents en l’àmbit estatal: en Manu Sánchez (Andalusia) i l’Òscar Recio (Astúries).

La jornada es durà a terme a l’escola FEDAC Canet en horari de 9 -14 h i de 15:30 a 20:30 h.

El CRP ofereix la possibilitat d’acreditar 20h de formació si, a més d’assistir-hi el dissabte 11 de març, es dissenya i realitza una experiència d’Aprenentatge Basat en Jocs que s’haurà de validar per ser compartit dins el catàleg d’experiències lúdiques (www.elcel.org).

La jornada està oberta a tota la comunitat educativa amb preferència al professorat de primària de la zona. Vine a descobrir el poder del joc!

Accés a l’activitat A100571A10 L’ABJ a l’aula. Inscripció oberta del 07/01/2023 – 17/01/2023