Jornada final EduHack, 11 de juliol

El dia 11 de juliol al matí, al Museu Marítim, s’exposen els projectes, que els grups consolidats del programa mSchools EduHack i concretament de la segona edició d’EduHack han desenvolupat d’ençà el 18 de novembre. A més d’aquests projectes hi haurà propostes reeixides i testejades de la primera edició de l’EduHack, i propostes que han sorgit del treball de la Xarxa de Competències Bàsiques. Totes aquestes propostes han crescut en un marc del treball de cocreació i design Thinking. Els projectes exposats són propostes didàctiques innovadores amb tecnologia digital que es podràn implementar el curs vinent.

EduHack és un procés de cocreació a gran escala que connecta, inspira i capacita els docents per identificar i dissenyar experiències innovadores per a l’aula, el centre i la comunitat escolar amb l’ús de la tecnologia digital.

Basant-se en la metodologia del Design Thinking, EduHack promou l’aprenentatge basat en projectes i en els reptes del món real, ajudant els docents a preparar els seus alumnes per desenvolupar-se en un present i futur que requereix competències digitals i habilitats creatives, de resolució de problemes i de comunicació i esperit crític.

El motiu pel qual us convidem a assistir a la Jornada, és per que ens consta el vostre interès en la Innovació Educativa, i concretament la vostra aposta per la transformació digital educativa. A la Fira de projectes podreu visitar stands, on:

• els autors de les propostes de la segona edició d’EduHack us concretaran en què consisteix la seva proposta per tal de pilotar-la, al vostre centre, durant el curs 2018-2019.

• Els autors i implementadors dels projectes de la primera edició de l’EduHack explicaran la seva expoeriència de pilotatge i la proposta didàctica per implantar en el vostre centre.

• Els autors dels projectes de la Xarxa de Competències bàsiques us explicaran en que consisteix el seu projecte i les línies bàsiques per dur-lo a terme en el vostre centre.

Els projectes, de la 1a (per exemple Apadrinament Digital)  i la 2a edició els podeu consultar, abans de l’11 de juliol, a http://projectes.xtec.cat/eduhack/projectes/.

A partir de l’11 de juny, podreu consultar, també, el vídeo resum de les propostes de la segona edició.

L’agenda prevista per l’11 de juliol és:

9:30 Benvinguda

10:00 Presentació de projectes. Fira per pol·linitzar

12:00  Planificació del pilotatge

13:45 Cloenda

Si esteu interessats en assistir-hi, heu de fer la inscripció al formulari següent