Jornada d’altes capacitats

V Jornades d’Altes Capacitats del Col·legi el Carme de Lleida. Es duran a terme al centre educatiu el proper dissabte, 3 de febrer.

09.00 h    Acollida a les persones participants a la Jornada al hall de l’escola

09.20 h    Presentació de la Jornada

09.30 h    Ponència a càrrec de Chema Lázaro:   Océanos de Singularidad. Más allá de las aguas convencionales. (Saló d’Actes)

11.00 h    Pausa. Esmorzar al gimnàs de l’escola.

12.30 h   Tallers: Maria Sánchez: Les altes capacitats a l’escola inclusiva: eines i estratègies. Chema Lázaro – Creación de itinerarios de aprendizaje. Rosabel Rodríguez– Aprender todos juntos es posible. Estrategia de Programación Multinivel.

13.30 h    Tancament de la Jornada

14.00 h    Fi de la Jornada

Facilitem l’enllaç a la informació i a la inscripció.

Agrairem que ho feu extensiu a l’Equip de Docents del vostre centre per si pot ser del seu interès.