Ja heu fet la selecció de lectures pel curs 2025-2026?

Compartim amb vosaltres els llibres del XXII Certamen de lectura en veu alta, curs 2025-2026, per a la fase SEMIFINAL per si els voleu considerar com a opcions.
Tots els llibres són en edició escolar, per tant, fixeu-vos bé en l’EAN i la col·lecció. No oblideu que durant el certamen no es permet la lectura de fotocòpies; l’alumnat ha de llegir del llibre.

GRUMETS VERMELLS (cicle mitjà de primària)
Camil·la. La flauta màgica, de Gisela Pou
Col·lecció Grumets Vermells. La Galera
EAN: 9788424675615

GRUMETS VERDS (cicle superior de primària)
Wen i Long, de Lluís Prats
Col·lecció Grumets Verds. La Galera
EAN: 9788424675622

TIMONERS (aula d’acollida CS de primària i 1r i 2n d’ESO)
L’anticlub, d’Àngel Burgas (versió Lectura Fàcil)
Col·lecció Ticket. La Galera
EAN: 9788424675912

CORSARIS (1r i 2n d’ESO)
L’Odissea, de Meritxell Blay
Col·lecció Grumets Blaus. La Galera
EAN: 9788424675639

TROPA DE CORSARIS (3r i 4t d’ESO)
L’evolució de la Calpurnia Tate, de Jacqueline Kelly
Grumets
EAN: 9788424675875

Recordeu que per a la fase de les FINALS TERRITORIALS, el llibre és de lliure elecció per part del professorat, el qual triarà el llibre que consideri més adient.

Si encara no coneixeu aquesta oportunitat per a promoure la lectura en veu alta al vostre centre podeu fer una ullada a les bases d’aquest certamen dirigit a alumnat de tot Catalunya (les d’enguany) i valorar participar-hi el proper curs.

També podeu llegir i veure les imatges i enregistrament de la Semifinal de l’Alt Maresme d’enguany a l’article:  https://serveiseducatius.xtec.cat/altmaresme/portada/semifinal-xxi-certamen-de-lectura-en-veu-alta-de-lalt-maresme/

Que la lectura us acompanyi!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>