III Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme

El passat divendres 20 de maig, el grup de treball va realitzar la III Jornada de Robòtica i Programació a Tordera, la qual han estat organitzant al llarg de tot el curs en el Grup de Treball on participen centres de l’Alt Maresme.

Es va fer una conferència inaugural i després els diferents alumnes i professors dels centres participants, van preparar exposicions del seu treball sobre robòtica i programació als centres. També vam comptar amb la col.laboració de diferents entitats expertes en el tema que oferien tallers per als alumnes.

Va ser un espai d’intercanvi on es van poder conèixer i compartir experiències i materials molt interessants.

Els centres participants van ser:
INS Domènech Muntaner, INS Domènec Perramón, INS Bisbe Sivilla, CE Fonlladosa, INS Sant Pol,
ESC La Roureda, SEC Canet, ESC Serra de Miralles, INS Font del Ferro, CE Brianxa, INS Pineda i INS Tordera.

1 comentari

1. Retroenllaç: 3a Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme | Institut de Tordera