Fer ràdio a l’escola? Uf, quina feinada!

Jornada  Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa (9001420555)

La jornada es durà a terme el proper 24 de febrer i es farà en format online. Està organitzada en el marc del Programa Tenim la Paraula del Departament  d’Educació conjuntament amb el Consell de l’Audiovisual de Catalunya,

Fer ràdio a l’escola? Uf, quina feinada! En què m’ajudarà com a docent? Què en trauran de bo els meus alumnes?

Descobreix la ràdio com una eina pedagògica que facilita l’articulació dels diferents espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics significatius per l’alumnat i per tota la comunitat educativa. Et permetrà estimular les habilitats comunicatives orals i escrites, la creativitat i el pensament crític, el treball en equip i per projectes, el vincle amb les famílies i amb l’entorn social, malgrat els temps de pandèmia. Una multitud d’opcions que pots adaptar a la teva realitat posant de bracet l’educació i la ràdio.

Si et pica la curiositat, aquesta és la teva jornada. T’ajudarà a emprendre el teu propi projecte i a potenciar la teva pràctica, en el cas que ja tinguis una experiència prèvia.

A més, si formes part d’una ràdio local, un ajuntament, una entitat, o simplement ets una persona amb ganes de saber més sobre el món de les emissores escolars, la jornada també està oberta a tu. Hi ha ponències, per exemple, sobre com articular projectes educatius en què intervinguin diferents actors: emissores escolars i locals, ajuntaments, entitats, etc.

Apunta-t’hi fins al 22 de febrer, i connecta-t’hi el 24 de febrer!

Us compartim el programa de la jornada

Per formalitzar la inscripció clica a: INSCRIPCIÓ

Us annexem el programa detallat en pdf i per a més informació: xtec.gencat.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>