Escola La Minerva, premi BALDIRI

La Fundació Carulla ha fet públic el resultat de la 44a edició dels Premis Baldiri Reixac, els guardons anuals que impulsen i reconeixen projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació des de les arts, la cultura i la llengua catalana.
D’un total de 106 propostes presentades, 30 han estat escollides pel jurat com a guanyadores. Totes elles destaquen per tenir un component transformador, i per mostrar el seu compromís amb la societat i la cultura.
L’escola LA MINERVA de Calella ha estat guanyadora d’un premi BALDIRI en la categoria: “Experiències”, amb el projecte que porta per nom: “La Minerva DANSA AL PARC”.
Amb el premi BALDIRI la Fundació Carulla ha guardonat a les millors escoles i experiències d’aula que transformen l’educació amb propostes creatives iinnovadores mitjançant les arts, la cultura i la llengua.