Ja s’han publicat les bases del XV Concurs escolar Còmic Barcelona.
La inscripció restarà oberta fins al 9 de desembre.
Aquest concurs està orientat a 2n i 3r cicle de primària i ESO i la temàtica d’aquest any és “La padrina, era mia, lo padrí, eth pairin, la iaia… Els avis: ahir i avui; passat, present i futur”.
Els avis i les àvies representen la tendresa, l’amor incondicional, la falda, el refugi, les moixaines… També poden representar l’experiència i la saviesa, les tradicions, els refranys i les dites, les cançons i els contes, l’observació atenta, la vida lenta, els plats tradicionals a la taula ben parada. Els padrins i les padrines, però, són també la fragilitat, el cos vincladís i feixuc, la pèrdua dels sentits… Sovint n’hem de tenir cura i els hem de tornar tot el que abans ens havien donat. Els avis a més a més són la memòria i la pèrdua de memòria: són el nostre passat, que cal tenir present, i el nostre present que no pot perdre de vista el passat si volem teixir un futur millor.
S’estableixen quatre categories en funció del nivell educatiu:
• Categoria A. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària.
• Categoria B. Alumnat de cicle superior d’educació primària.
• Categoria C. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
• Categoria D. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
A les bases s’expliquen els terminis i les condicions de participació. Les bases contenen l’enllaç a la inscripció del grup. Formulari en línia

