A100930529 | Formació de la dotació d’equipaments de robòtica: Robots Kits constructius (LEGO Spike i Essential) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
2023-2024 | Curs. Primària-Secundària | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
4/3/2024 – 27/5/2024 (20 hores) de 17:00h a 19:00h | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ESC Aloc | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c. Sant Jordi, 36 (Pineda de Mar) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Clica aquí per a la INSCRIPCIÓ ES TANCARÀ EL DIA 1 DE MARÇ PER PODER ASSIGNAR LES PLACES |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persones destinatàries | Professorat d’educació primària i d’educació secundària. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Requisits de certificació | Cal haver superat la tasca final Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció | Aquesta formació dona a conèixer la robòtica com a eina educativa. Se centra en els robots LEGO Spike Essential i Prime.
Es treballa el pensament computacional a partir de l’entorn de programació LEGO® Education SPIKE™ App, la programació de sensors i actuadors i la realització de construccions amb elements programables. Els aprenentatges es vinculen amb el currículum mitjançant el disseny de propostes didàctiques per aplicar a l’aula. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Objectius | – Desenvolupar el pensament computacional i la robòtica educativa a l’educació primària i a l’educació secundària. – Conèixer la programació amb blocs i aplicar-la en el disseny de programes en l’entorn LEGO® Education SPIKE™ App. – Integrar el kit constructiu i hub programable de manera transversal, com a elements que permeten desenvolupar competències de les diferents àrees i matèries del currículum, incidint en projectes STEAM. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Continguts | – El coneixement de les característiques bàsiques i funcionalitats del kit constructiu i hub programable. – La lògica de programació i el pensament computacional en entorns de programació amb blocs. – La construcció amb elements programables. – El treball competencial a l’aula amb kit constructiu i hub programable. – El disseny de propostes didàctiques competencials |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendari |
|