Construcció de models alternatius de masculinitat i feminitat.

Construcció de models alternatius  de masculinitat i feminitat. Dossier per a l’alumnat. Cicle superior d’educació primària.

Construcció de models alternatius  de masculinitat i feminitat. Guia docent. Cicle superior d’educació primària

Construcció de models alternatius de masculinitat i feminitat. Dossier per a l’alumnat. ESO

Construcció de models alternatius de masculinitat i feminitat. Guia docent. ESO

Compartim amb vosaltres els vídeos i dossiers que formen part d’un dels mòduls autoformatius del Programa formatiu de prevenció de la violència masclista

Aquest programa formatiu de prevenció de la violència masclista consta de formació per a docents, per l’alumnat de cicle superior d’Educació Primària i alumnat de 3r i 4t d’ESO i formació per les famílies. Els materials han estat elaborats amb la col·laboració d’entitats expertes en prevenció de la violència masclista: CoeducaAcció i Fundació Aroa.

L’objectiu dels vídeos de Prevenció de la Violència Masclista és oferir una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i com els estereotips de gènere estan molt presents a la societat. La col·lecció consta de 8 càpsules en què la protagonista, la Júlia reflexiona sobre les situacions de violència masclista que s’hi va trobant al llarg de la seva infantesa i adolescència.

Aquest i molts altres recursos que us poden ser útils per treballar el vector Perspectiva de gènere els trobareu a la pàgina de DOCÈNCIA dedicada a la Perspectiva de gènere del Nodes del servei educatiu de l’Alt Maresme.