Coeduca’t al centre – Formació telemàtica

S’amplia el termini d’inscripció a l’activitat telemàtica “Coeduca’t al centre” destinada a equips d’un mateix centre que ja hagin cursat el “Coeduca’t amb el currículum” o que tinguin formació en Coeducació. La inscripció es tancarà el proper dimecres 11 d’octubre.
Aquesta formació s’emmarca com una de les actuacions del Pla d’igualtat del sistema educatiu per tal de donar resposta a l’Acord GOV/5/2015.
Requisit: Mínim de dues persones assistents i un màxim de quatre del mateix centre.
Requisit: Mínim una de les persones assistents del centre ha d’acreditar formació en coeducació.
L’equip directiu ha d’estar informat i donar espais de treball i coordinació.
Objectius   -Incorporar un PLA D’INTERVENCIÓ contextualitzat a la realitat de cada centre.
-Compartir experiències per implementar propostes coeducadores al centre.
-Reflexionar sobre el concepte de coeducació i perspectiva de gènere en l’actualitat i en la seva acció educativa transversal a través del currículum.
-Descobrir eines i recursos pedagògics per a treballar l’educació sexual.
-Treballar la perspectiva de gènere i la coeducació i repensar la pròpia pràctica coeducadora amb perspectiva de gènere.
-Aprofundir en el concepte d’Interseccionalitat i les seves repercussions a l’escola.
-Conèixer i reflexionar sobre l’acompanyament a l’alumnat transgènere.
Us facilitem l’enllaç d’inscripció i la informació de l’activitat: