C2EM Congrés Català D’Educació Matemàtica

L’educació matemàtica juga un paper clau en qualsevol societat moderna. Des de fa molts anys mestres i professors del nostre país treballen per millorar la qualitat del seu ensenyament. D’aquest treball n’és testimoni l’esforç que es fa cada dia dins de les aules per promoure un aprenentatge més significatiu i funcional, el potent associacionisme que hi ha entre els ensenyants, l’abundant quantitat de concursos, tallers, fires…  adreçades a l’alumnat i l’elevat nombre de jornades i trobades de mestres i professors per compartir i difondre experiències.

logo_web

Recollint aquest esforç sembla un bon moment per impulsar un espai de trobada de la comunitat d’ensenyants de matemàtiques. Per aquesta raó la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT) es proposa l’organització del Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM).