Avaluació de la competència digital de l’alumnat a primària

El caràcter transversal de l’assoliment de la competència digital de l’alumnat pot dificultar el seguiment i l’avaluació del professorat de manera coordinada. Per això, requereix una atenció especial. Necessita, a més, d’una coordinació de tot el personal docent del centre educatiu, la qual cosa implica arribar a acords metodològics i avaluatius.

Amb aquest document s’ofereix una aproximació a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat al llarg de tota l’educació primària i del nivell òptim que hauria d’assolir en finalitzar l’etapa educativa, per poder participar de forma activa en el seu procés d’aprenentatge.

Cliqueu a la imatge per tal de descarregar-ho.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>