Acollir els infants amb CEA (TEA) a I3

El proper 14 de setembre de 17.00 a 19.00h es durà a terme una sessió formativa sobre l’acompanyament de l’alumnat amb TEA a I3 al Centre Innova de Pineda de Mar per part dels professionals del CRETDIC del Maresme-Vallès Oriental i  l’EAP de l’Alt Maresme. Aquesta activitat està inclosa en el nostre Pla de Formació de Zona i està dirigida als professionals d’educació infantil I3 anys per tal de preparar l’acolliment a l’alumnat amb la Condició de l’ Espectre de l’ Autisme (CEA) a Infantil 3. L’objectiu de la xerrada és reflexionar sobre el repte d’oferir una resposta educativa alineada amb les necessitats  d’aquest alumnat  a l’etapa d’infantil.

Les persones tutores d’EI3, mestres d’educació de suport inclusiu, membres dels equips directius dels centres de primària i TEI,  us podeu  inscriure en aquest enllaç:

Inscripció oberta A100491A10 Com acollir l’alumnat amb TEA a I3

Us hi esperem!

1. Núria Perellón Tarrés

Sóc mestre d infantil a P3 i aquest any tenim 2 nens amb TEA i els casos són força complexes.
    Gràcies