57a Escola d’Estiu de Rosa Sensat

Et convidem al Tema General de la 57a Escola d’Estiu de Rosa Sensat, que tractarà el català a l’escola, i en concret les actituds lingüístiques del professorat.

La jornada tindrà lloc el 16 de juny a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (Carrer del Carme, 47, Barcelona), de les 16.30 a les 20 hores.

Conferència i debats de caràcter obert i gratuït, amb inscripció prèvia.

Vull reservar plaça!

Les conclusions extretes del debat i la reflexió del tema formaran part del Pacte Nacional per la Llengua, impulsat des de Secretaria de Política Lingüística – Dep. Cultura.

Per a l’organització del Tema General, comptem amb la col·laboració d’altres entitats amb qui compartim l’objectiu del foment de la llengua catalana: CEB, IEC, CONSESCAT, ÒMNIUM CULTURAL i Secretaria de Política Lingüística – Dep. Cultura.

T’encoratgem a participar-hi!